Och din kommentar ”ni är som barn, smått förståndshandikappade” det blir mycket begripligt för oss andra när du åskådliggör din säkert helt normala syn på barn i en trakt där generationer av inavel säkert ger precis den uppfattningen om barn i allmänhet.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Och din kommentar ”ni är som barn, smått förståndshandikappade” det blir mycket begripligt för oss andra när du åskådliggör din säkert helt normala syn på barn i en trakt där generationer av inavel säkert ger precis den uppfattningen om barn i allmänhet.