Missat allt till nu. Som jag läser i boken verkar det varit ett långt avbrott för hyllning av Sture Andersson. Varför under period? Har minut/sekund på avbrottet nånting med tröjnummer o göra?
Annars har jag en riktig koppling till Sture genom att jag jobbade under några år tillsammans med hans fantastiskt trevliga dotter. Så något bra har han ju så att säga skapat 😊
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer