Knylan: Haha! Om man kommer 19:30 missar man Bullas tal då? Hinner man se Hallins eller ska han prata efter Stefan Ingves dragning om reporäntan? Behöver jag ta med anteckningsblock eller skickas underlaget ut i efterhand? Kommer riksdagsdebatten från morgonen visas i repris på jumbotronen innan match? Skulle man också kunna få de tre senaste säsongerna av Farmen berättat för sig i pausen? Tror du det går att lösa?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer