1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2034452

Sv: Timrå IK - AIK 2020-02-14
Knylan: Haha! Om man kommer 19:30 missar man Bullas tal då? Hinner man se Hallins eller ska han prata efter Stefan Ingves dragning om reporäntan? Behöver jag ta med anteckningsblock eller skickas underlaget ut i efterhand? Kommer riksdagsdebatten från morgonen visas i repris på jumbotronen innan match? Skulle man också kunna få de tre senaste säsongerna av Farmen berättat för sig i pausen? Tror du det går att lösa?

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - AIK 2020-02-14
Hassan: Jag tycker vi bjuder in Sture till kl. 19:00. Sen får alla i publiken gå ner på isen, en efter en, och berätta för alla i NHK hur ledsen och upprörd man är över hur vi behandlade honom uppe i Övik.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer