1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615011 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2039814

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-02-26
Småmysig afton. Jävvlar vad man öste på i sista. Synd att modo hade "för stort poängförsprång och överlägsen målskillnad", annars hade det kunnat bli spännande på slutet om 2a-platsen...

Poängrekord må vara ointressant ijenklien, men det syntes att #54 vill ta det. Och håller han sig hel gör han det.

Alltså, vilken jävla formtopp man prickat in. I januari hånade vi "bäst i slutet av säsongen", men det kan bli dumstrut på den. Har vi 23/24 dom 8 senaste? Helt gälet imponerande. Och man spelar en jävligt tät, effektiv hockey (= jättetråkig, enligt Stanley cup-modo).

Nyss var det en massa poäng och en jävla massa mål att hämta in, nu är poängen uppkäkade och endast 4 +mål återstår. 3 matcher kvar. Det ser omöjligt ut, men...det k a n gå.

Hockey är en underbar sport!

Svarskommentarer

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-02-26
Bragd-Birger: Som grädde på moset så grinar Wennerholm i AB... skynda läs innan artikeln blir låst. Stackars Modo!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer