TIK-Lund: I det stora hela, ingenting. Och jag överdriver lite. Men jag ser all energi trollet tar i forumet, och att folk sväljer betet varje gång. Det retar mig inte längre, men det irriterar och förvånar mig en smula.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Men jag ser all energi trollet tar i forumet, och att folk sväljer betet varje gång.
Det retar mig inte längre, men det irriterar och förvånar mig en smula.