1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2043666

Sv: Kristianstads IK - Timrå IK 2020-03-06
roger_sundsvall: bättre och ta skitmatchen nu....
Men vi kommer tillbaka i 3e....

Svarskommentarer

Sv: Kristianstads IK - Timrå IK 2020-03-06
Antagligen har laget undermedvetet redan gett upp hoppet inför denna match, eller åtminstone har de gjort det nu. Jag är rädd att vi satsade för hårt för att nå andraplatsen så nu när det misslyckades kan det bli svårt att "slå på" det igen och prestera när det gäller på onsdag.

Vi är bättre på att jaga underifrån, nu har vi kniven mot strupen och blir istället jagade. Jag hoppas verkligen att laget samlar sig efter detta och inte ser det som ett misslyckande att vi missade andraplatsen, utan istället ser det som att från och med nu har vi äntligen allt i egna händer.

Sv: Kristianstads IK - Timrå IK 2020-03-06
Hugg och slaghockey! Fruktansvärt tråkigt att se på!

Sv: Kristianstads IK - Timrå IK 2020-03-06
AVSLAGEN...möök hockey
från TUBORG burk arena
gäääsp..zzzzZZZ
ELOGE till fåtal supportrar som åkt 2000mil

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer