Antagligen har laget undermedvetet redan gett upp hoppet inför denna match, eller åtminstone har de gjort det nu. Jag är rädd att vi satsade för hårt för att nå andraplatsen så nu när det misslyckades kan det bli svårt att "slå på" det igen och prestera när det gäller på onsdag.
Vi är bättre på att jaga underifrån, nu har vi kniven mot strupen och blir istället jagade. Jag hoppas verkligen att laget samlar sig efter detta och inte ser det som ett misslyckande att vi missade andraplatsen, utan istället ser det som att från och med nu har vi äntligen allt i egna händer.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vi är bättre på att jaga underifrån, nu har vi kniven mot strupen och blir istället jagade. Jag hoppas verkligen att laget samlar sig efter detta och inte ser det som ett misslyckande att vi missade andraplatsen, utan istället ser det som att från och med nu har vi äntligen allt i egna händer.