Antingen går Modo och blötröven upp och de utökar shl. Eller så blir det inga ändringar alls, kanske att Leksand och oik får ge lite kosing till allsvenska toppen
Linkovich: Jo visst. Men då ska två lag åka ur direkt också ned till HA nästa säsong och två kvala sig kvar. Någon måtta får det väl allt vara på att bara låta pengar styra ;)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Antingen går Modo och blötröven upp och de utökar shl.
Eller så blir det inga ändringar alls, kanske att Leksand och oik får ge lite kosing till allsvenska toppen