Om det skulle gå att spela klart kvalserien så kan vinnaren samt Modo och Björklöven gå upp, Oskarshamn och Leksand får vara kvar. SHL utökas tillfälligt med 3 lag. Är det ett stort problem med ojämnt antal, är väl bara i sista omgången det blir ett problem? Nästa säsong så åker 4 eller 2 lag ur beroende på om man vill utöka SHL eller inte och 1 går upp. Då är det inte några lag som blir missgynnade men 5st har tur genom att gå upp/vara kvar utan att kvala. Det behövs spelas 4 omgångar utan publik, kan väl inte sprida corona så mycket.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
SHL utökas tillfälligt med 3 lag. Är det ett stort problem med ojämnt antal, är väl bara i sista omgången det blir ett problem?
Nästa säsong så åker 4 eller 2 lag ur beroende på om man vill utöka SHL eller inte och 1 går upp.
Då är det inte några lag som blir missgynnade men 5st har tur genom att gå upp/vara kvar utan att kvala.
Det behövs spelas 4 omgångar utan publik, kan väl inte sprida corona så mycket.