1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614959 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2048152

Sv: HA Slutspelsserien 2020
{9028}: Hur ser du att Modo är pank nu?

Svarskommentarer

Sv: HA Slutspelsserien 2020
Jåkkinen: Ingen har väl påstått att Modo är pank. Däremot är deras resurser otroligt begränsade, till skillnad mot vad det var inför 19/20.

Skulle jag spå lite, så tror jag Modo kommer ha en lite halvtaskig säsong, ett mittenlag. Man tar sig till en kvartsfinal, men inte längre än så. Mer eller mindre så blir det så. Jag tror absolut inte det blir en AIK, bättre än så är de. Löven, de kan säkerligen göra en AIK. Där verkar man ha noll koll på grejerna.

Sv: HA Slutspelsserien 2020
Jåkkinen: desperation, tonläget på han widebro, de har förmodligen satsat med pengar som inte fanns men som skulle dyka upp då de räknat med att gå långt i slutspel. Svindyra sistaminutenspelare har gjort läget prekärt. Inte första gången ett lag går i den fällan.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer