Tonymontana: Ja det var verkligen positivt. Målvakten är sjukt viktigt i HA. Bara det inte blir Ohre som förstamålis istället.
Inlägg: 2051878
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2020-2021
{3405}: Tror Ohre blir kvar som backup, sen tar vi in en finne som förstakeeper. Nubben har en förkärlek för finska målvakter.
+ 1