Charliejfz: Fast den förlusten kändes ju som den var så väntad, redan direkt när man såg hur bra han var visste man att han var förlorad om vi inte gick upp, så man byggde aldrig upp några förväntningar att han skulle spela mer än 1 säsong.
Charliejfz: Tambellini kunde inte fått det bättre i en svensk liga. Rögle har nåt "big" på gång. Fanatiska fans, trevlig stad att bo i. Tummen upp och lycka på färden till ett SM Guld.!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer