JanneG: Senast man tog över arenan(2003) så investerade man ca 100 miljoner i den innan man sålde den till ett pris av 45 miljoner, rätt så fetdålig affär om du frågar mig, så nej tack.
Rallarn: Intressant citat av Nollan i artikeln: "- Nu kan vi betala av alla våra skulder och börja arbeta långsiktigt igen. Senast 2020 ska vi vara tillbaka i SHL, säger klubbdirektören Lars Nolander"
Han fick ju rätt, men kanske hade förväntat sig mer än en säsong..
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...