JanneG: Förstår inte vad du är här och insinuerar? Ajk är gullas det ju nåt jävulskt med, ett skitlag som önskar att de vore Djurgårdens IF, Stockholms stolthet
mikenomad: insinuerar ingenting, det pratas en jävla massa skit om AIK, gullas ingenting ! Men att ösa utjämningsbidrag över en kommun som Timrå som sedan sprider det över över ert hockeylag hur som helst är fan inte ok.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...