JanneG: Man vet att stockholmaren kokar när man börjar snacka om utjämningsbidrag till Norrland 😂. Spring och köp en latte nu eller någon annan samhällskritisk produkt som driver det här landet. 👍
{8671}: tycker det är helt ok med utjämningsbidrag, men har svårt förstå vissa prioriteringar, där man inte tikar bidragen där de var tänkta, vård skola omsorg. Du kanske tänker annorlunda?
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...