1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2066812

Sv: Silly Season 2020-2021
Puckat: Jag har lite större förväntningar på Reinhardt än 4:e center faktiskt. Då är jag inte alls färgad av vad hans gamla coach säger, men jag förväntar mig att han spelar en 47 min/match i snitt och lämnar inte isen öht under boxplay/powerplay. Sen att han tar över tvätten och skridskoslipningen för att underlätta för Huss/Westin och håller motivationstal inför varje match.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2020-2021
Synct: Alla verkar ha glömt att Nubben mer eller mindre lovat att det kommer in en utländsk spelare. Det tror jag blir en back som kommer att spela i förstaformationen.

Sv: Silly Season 2020-2021
Synct: Sonnenbergklass på motivationstalen är min kravbild, a la "Lets empty the tanks boys!!"

Allt under det är lamt

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer