rabon: Stort beröm till Per Svensson för att han valde #2, plus i kanten till Reinhardt också. Resten är ju trams rent utsagt, Huss måste stävja det där snart. Lodin hade kunnat få #19 på sin absoluta höjd. Obegripligt att inte fler spelare förstår tjusningen i att lira med riktigt låga nummer istället. Hyfsat storkukslugn Ovetjkin sänder ut med sin #8 exempelvis.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...