1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2073449

Sv: Apropå nånting...
Hassan: Ser att det finns modoiter som anser att Dahlén är lat o otränad... det är verkligen cyklop och skygglappar på samma gång för en del.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: Jag är mest orolig för hur han mår mentalt nu när dagcentret varit stängt under coronan 😂😂👌🏼

Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: Är ju ett jävla underbetyg för hela HA och Modo i synnerhet i så fall att en lat otränad Dahlén åker åttor runt dem.

Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: Ähh, det var bara Jfk som ville visa att han minsann kan namnet på andra spelare än dom i modo!

Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: Storsäljande cykloplappen
Uppladdat:

500x0-toalettrulle.jpg


Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.