1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2084969

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: om jag får gissa tror jag att Jonte kommer ha en längre startsträcka i år. Förra året låg han och fiskade, gled i hemjobbet och undvek dom flesta närkamperna. 95% energiallokering till offensiven.

Jag tror att vi kommer att få se en lite annorlunda Jonte i år. Vill han bli en mer komplett forward och kunna ta en plats i NHL är det spelet utan puck han behöver jobba på.
I går tyckte jag mig se lite av det. Han jobbade betydligt mer i båda riktningarna. Så, låt oss ge honom tid.

Annars var förstalinen inte jättehet. Lööken såg iskall ut. Lundin behövde draghjälp. Hoppas på klart bättre tendenser redan på onsdag.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Är det någon som vet om det blir fiktiva supporterresor i år?

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer