1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2084770

Sv: Apropå nånting...
Synct: Säkert nån som redan undrat men jag har inte varit inne sedan igår e.m och orkar inte scrolla. Vem var det som hade lånat Jontes tröja 54 igår mot blöven?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: om jag får gissa tror jag att Jonte kommer ha en längre startsträcka i år. Förra året låg han och fiskade, gled i hemjobbet och undvek dom flesta närkamperna. 95% energiallokering till offensiven.

Jag tror att vi kommer att få se en lite annorlunda Jonte i år. Vill han bli en mer komplett forward och kunna ta en plats i NHL är det spelet utan puck han behöver jobba på.
I går tyckte jag mig se lite av det. Han jobbade betydligt mer i båda riktningarna. Så, låt oss ge honom tid.

Annars var förstalinen inte jättehet. Lööken såg iskall ut. Lundin behövde draghjälp. Hoppas på klart bättre tendenser redan på onsdag.

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Vet inte, men det kändes som om han inte ville vara där.

Sv: Apropå nånting...
Kämpa Mod... eller förresten , låt bli

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer