1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2084692

Sv: Apropå nånting...
{8839}: Har bara sett några minuter, och Sörensen har lekstuga med MODO det lilla jag sett nu iaf, det märks att han spelar på en helt annan nivå.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Synct: Japp, jäklar vilken klasskillnad på den killen...

Sv: Apropå nånting...
Synct: tycker nubben ska krypa till korset och plocka in korttidslån. Om alla andra lag fuskar sig till framgång så är det bara att räta in sig i ledet, varför ge dom andra lagen gratisfördelar?

Tycker spontant att det är lite äcklande att se hur man dopar lagen men man får anpassa sig till de nya förutsättningarna.

Sv: Apropå nånting...
Synct: Säkert nån som redan undrat men jag har inte varit inne sedan igår e.m och orkar inte scrolla. Vem var det som hade lånat Jontes tröja 54 igår mot blöven?

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer