1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614967 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2085947

Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2020-10-07
Perreman: I min mening var Karlskoga ingen värdemätare alls. Deras försvarsspel var under all kritik genom hela matchen. Jag tycker faktiskt att Timrå gör en medioker match. Dåligt passningsspel, pucktapp i egen zon, omotiverat mm.
Starkt dock att vinna så stort.
Vi vann på en enormt effektiv offensiv idag.
Tycker vi spelade mycket bättre som lag mot Löven

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2020-10-07
Kulltorp: håller med. Väldigt slarvigt passningsspel matchen igenom. BIK helt under isen, framförallt första perioden. Det här drar vi inga större växlar på.

Med det sagt är det uppenbart att det finns hyfsade offensiva skills i laget. Ska bli intressant att se hur det ser ut mot bättre försvar.

Och: alltid skönt med seger!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer