Nisse på Mon or: Med den här uppställningen är numret på kedjan sekundärt, skulle jag tro. Känns som en spetsig uppställning där alla formationer kan lyfta istid.
Ska bli spännande att se in action och hur Freddan fördelar istiden mellan formationerna.
Men håll med om att det andas spets i laget när till och med Mr. Franchise-Reinhardt är utanför laget!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Ska bli spännande att se in action och hur Freddan fördelar istiden mellan formationerna.
Men håll med om att det andas spets i laget när till och med Mr. Franchise-Reinhardt är utanför laget!