Sputnik: Mm, håller med. Filip har inte övertygat och vi har stora problem med förstapasset just nu.
Jag vet att allt ska avgöras till våren men jag finner dessa matcher onödiga. Och jag tycker fortfarande, trots allt som är bra med Freddan, att detta är en ledarskapsfråga. In och bänka folk, agera, visa att det blir konsekvenser när man inte ger 100 procent
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag vet att allt ska avgöras till våren men jag finner dessa matcher onödiga. Och jag tycker fortfarande, trots allt som är bra med Freddan, att detta är en ledarskapsfråga.
In och bänka folk, agera, visa att det blir konsekvenser när man inte ger 100 procent