mikenomad: Fredddan har ju många bra sidor, men en dålig sida är att han har svårt att få rätsida på dessa skitmatcher. Där kan jag sakna en tränare som kan kliva in och stämma i bäcken
Bättre tempo sen målet i alla fall. Känns precis som mot Hästen att man inte riktigt har förmåga att gå ut sätta sin egen prägel på matchen innan man redan satt sig själv i smeten.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...