Kulltorp: Jo satt och fundera på det där med. Ända sedan sin första säsong i föreningen så har han aldrig riktigt haft motdragen mot lag som spelar destruktiv hockey. Troja var ju vårt första Bogeyteam. 😅
vi är ett spelande lag ned hög fart många individuela bra lirare.. ..och vi vet deras höga nivå som kan va avgörande om vi når slutspel brunkar..kött lag har vi svårt med i trist serie lunk bara en känsla ja har
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...