roger_sundsvall: Fast dessa matcher får konsekvenser, det var samma sak ifjol. Då tappade man en massa publik, i år tappar man Swishar. Tråkigt och onödigt. Jag tycker fortfarande att man kan förvänta sig mer av betalda spelare. Hade jag levererat så här illa på mitt jobb så hade jag suttit på chefens rum nu.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Tråkigt och onödigt.
Jag tycker fortfarande att man kan förvänta sig mer av betalda spelare.
Hade jag levererat så här illa på mitt jobb så hade jag suttit på chefens rum nu.