rabon: När man tänker efter, Jonte är ju verkligen inte den som stressar iväg på något, skulle bli förvånad om han gamblar och tackar ja faktiskt. Det kostar ju inte bara tre matcher utan Jonte, men en extremt mycket större risk att dra med sig en smitta hem, speciellt efter hur det har sett ut i SHL.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...