1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2093315

Sv: Apropå nånting...
Synct: En "vanlig" säsong hade jag hoppats högt av glädje över detta, men med risken att han drar på sig Corona då det härjar i SHL lagen så smakar detta lite bittert. Jag unnar verkligen Jonte detta men håller med flera som skrivit. Lägg ner dessa landslagsturneringar under denna säsong. Man har ju dessutom läst att flera SHL lag kanske kommer säga nej till att släppa iväg sina spelare.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Kommer ju däremot sitta bänkad för första gången på år och dar framför en sån där plojturnering. 👍
Att tappa Jonte 3 matcher skiter jag fullständigt i. Detta är ett kvitto på att hjärta kan ta en långt! Däremot under rådande omständigheter känns det ju sådär att släppa han som sagt..

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...