Sputnik: Kommer ju däremot sitta bänkad för första gången på år och dar framför en sån där plojturnering. 👍 Att tappa Jonte 3 matcher skiter jag fullständigt i. Detta är ett kvitto på att hjärta kan ta en långt! Däremot under rådande omständigheter känns det ju sådär att släppa han som sagt..
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Att tappa Jonte 3 matcher skiter jag fullständigt i. Detta är ett kvitto på att hjärta kan ta en långt! Däremot under rådande omständigheter känns det ju sådär att släppa han som sagt..