1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2100793

Sv: Apropå nånting...
Woody Jokinen: Ledsen men jag tror du är hyggligt naiv nu

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Jag vet det. Och det är möjligt att du är onödigt dyster. Säkert är att varken du eller jag vet, och ingen annan heller. Men i det land där jag bor var siffrorna katastrofala för två veckor sen. De ligger fortfarande på en hög nivå, men har sjunkit betydligt. Kurvan har alltså peakat, siffrorna ligger fortfarande relativt högt, men minskar. Om utvecklingen är densamma i Sverige borde det betyda att serien i vart fall inte ska behöva stänga. Jag vet att det här inte är hockeysnack, så jag ska sätta punkt. Jag tror att vi alla håller tummarna och vill samma sak. Det vore så surt om vi fick ställa in med det här laget....

Sv: Apropå nånting...
Då kansche Olofsson vill ha tillbaka sin hjälm som vi tog i Karlskrona...😃
Ikväll rinn Dä lätt...

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer