Olli Hahl: så länge löven har en drös med importer så ska det nog gå vägen. De brukar ju bli sämre ju närmare säsongen går mot sitt slut och inte vara så sugen på att käka puck, även att de också kanske signat för en annan klubb redan. Ett exempel för oss var ju Alex Lavoie för inte så länge sedan. Spelare som Dahlén, Lander och Jacob Blomqvist håller en hög nivå hela säsongen och blir extra bra när det blir slutspel.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer