JonteD: Haha nej den är ännu värre. Nya telefonen är så sjukt krånglig att skriva med. Ursäkta mitt slarviga skriveri. Rättar oftast till i efterhand, slänger ut lite för hastigt utan att kolla över vad jag skrivit. 😅
Sputnik: Du om nån ska inte behöva ursäkta sig jag ville bara va lite lustig som ja provar att va då o då bara för att liva upp våran stora glädje ännu mer!!😇😇
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer