Det gäller väl att vinna hockeymatcher. Dom spelar efter sina förutsättningar. Gäller att vi gör vårt, vilket jag tycker vi gör. Förövrigt att du kan klaga på försvarspelet när vi har ligans bästa defensiv är ju lite småkul.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Det gäller väl att vinna hockeymatcher. Dom spelar efter sina förutsättningar. Gäller att vi gör vårt, vilket jag tycker vi gör. Förövrigt att du kan klaga på försvarspelet när vi har ligans bästa defensiv är ju lite småkul.