Jag har sedan typ omgång 0.2 tyckt att #2 & #85 bör separeras på. Rätt tråkigt att man fortsätter köra ”på pappret” dynamik.
Sen man kan kosta på sig lite mer punch framåt i tredjelinan också, byt plats på Walli och Liljewall o sätt Madsen eller blomman som center där istället.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Sen man kan kosta på sig lite mer punch framåt i tredjelinan också, byt plats på Walli och Liljewall o sätt Madsen eller blomman som center där istället.