TD: Ta det lugnt nu gubbar, vi har också torskat mot Vita Hästen. Det är inte hela världen. Vi är två jämnstarka lag som torskat vår senaste match. Jämna lag är vi. Skiljer knappt nånting.
Skulle dock vilja påstå att vi nog är liite bättre, men skillnaden är liten. Tror ni har goda chanser att komma ikapp under säsongen.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Vi är två jämnstarka lag som torskat vår senaste match.
Jämna lag är vi. Skiljer knappt nånting.
Skulle dock vilja påstå att vi nog är liite bättre, men skillnaden är liten. Tror ni har goda chanser att komma ikapp under säsongen.