JoseGonzales: Tror verkligen inte heller Kenttä skulle vara inblandad.
Tror egentligen inget, det hela utspelade sig precis som förväntat dock om det nu skulle vara iscensatt, det får inte komma ut bevis, det är hela grejen
Den officiella versionen låter bra tycker jag , låt oss hålla oss till den, och skulle någon tjänat pengar på detta, good for them
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Tror egentligen inget, det hela utspelade sig precis som förväntat dock om det nu skulle vara iscensatt, det får inte komma ut bevis, det är hela grejen
Den officiella versionen låter bra tycker jag , låt oss hålla oss till den, och skulle någon tjänat pengar på detta, good for them
/ Foliehatt & Troll ☀️