Nej jag ser inte Kenttä som en chef över hockeyn eller speciellt inflytelserik, han är en hästhandlare i mina ögon, speciellt efter hur han skötte Asplöven.
Kenttä har såklart inte styrt nått, han har bara haft en jävla tur att det positiva utfallet för honom var det positiva utfallet för spelbolaget. Dags för honom att lämna in en trisslott eller har han fått nog av spel för ett tag framöver?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Nej jag ser inte Kenttä som en chef över hockeyn eller speciellt inflytelserik, han är en hästhandlare i mina ögon, speciellt efter hur han skötte Asplöven.
Kenttä har såklart inte styrt nått, han har bara haft en jävla tur att det positiva utfallet för honom var det positiva utfallet för spelbolaget. Dags för honom att lämna in en trisslott eller har han fått nog av spel för ett tag framöver?