Nubben är ute och jagar en breddforward samt en spetsback! Allt enligt MrMadhawk i han och Sannys podd. Dom surrar om Ingman från Brynäs som ett möjligt alternativ. Vad tycks?
{8179}: i Brynäsboken spekuleras det hejvilt vilka Brynäs borde skeppa och vart. Vad säger att dessa blir en tillgång i HA?. Speciellt i dagdläget då jag tror att Brynäs skulle få fullt upp med att slå TIK.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer