mikenomad: God Jul allihopa! Och glöm inte att julen är mest till för de svaga i samhället. Skänk dem en tanke mellan klapparna. Numera räknas även modo in där f.ö...
Nubben är ute och jagar en breddforward samt en spetsback! Allt enligt MrMadhawk i han och Sannys podd. Dom surrar om Ingman från Brynäs som ett möjligt alternativ. Vad tycks?
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...