1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614996 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2118060

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-12-29
Kulltorp: Spelas det nånsin rolig hockey i Nobelhallen mellan Bofors och Timrå? Som komentatorn sa så har vi inte vunnit där sen 2016. Visserligen en säsong i SHL mellan det. Nej kommer vi ur en sån hör match utan skador är man Nöjd. Sen är ju Bofors avverkade för nu..

Svarskommentarer

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-12-29
Sputnik: det är fel, vi vann där nere så sent som 6/11 i år efter en lite mindre kass insats.

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-12-29
Inte bra med att tappa in en puck i slutskedet sådär...

Jaja!

Nu är det en annan match. Nu måste man öka takten på passningar och få pucken på mål.

Kanske blir det mer kul att se på!

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-12-29
Sputnik: Timrå kanske tror att matchen börjar kl 19 ?

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer