1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2118087

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-12-29
Woody Jokinen: Liljewall och Blomman trampar ändå vatten offensivt mestadels tycker jag, så nån av dem kan gå ner och Centra mellan Boyce och Gretzky.

Svarskommentarer

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-12-29
Sputnik: man behöver vaska om och gå ned på folk det såg man redan i andra. Det jackar inte i riktigt i övriga linor, det är för få som vill göra det hårda jobbet.

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-12-29
Dom är inte där.

Och vem fan vill avsluta skitåret 2020 med glädje och glamor?

Nej för helvete. En TIK-are ska inte ha det för bra helt enkelt.

Rise 2021!

Och musiken i Karlskogas betong-getto...

Are you ready Steve? Uh-huh
Andy? Yeah
Mick? Okay
Alright fellas, let's go!…

Mmmmm...

Skit i det här. Undvik skador. Åk hem. Fira nyår. Ladda om.

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-12-29
Sputnik: Timrå orkar knappt åka ut till tekning. Tycker spelarna själva kan köpa stödbiljetter efter varje match det ser ut så här.

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2020-12-29
Sputnik: K.......k......n!!!!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer