TD: Västerås spelar ju nästan identiskt som Vita hästen gjorde. Backar hem och köttmur. Timrå vägrar jobba hårt och buffla in puckar. Allt ska tydligen vara klapp-klapp hela vägen in i mål. Alldeles för enkelt för Västerås att försvara sig.
Fruktansvärt okaraktäristiskt att vi då får ett mål från ett slagskott från blå oskymt, haha.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Fruktansvärt okaraktäristiskt att vi då får ett mål från ett slagskott från blå oskymt, haha.