{297}: Börjar misstänka att det här är en taktik. Starta matcherna svagt, oinspirerat och lojt för att lura in motståndarna i en falsk trygghet. För att sedan växla upp allt eftersom och chocka dom.
Inser nu när jag skriver det att jag mycket väl kan komma att få äta upp det där 🤦🏻♂️
Skämt å sidor; vi ska också komma ihåg att 95% av alla lag Timrå möter i år har ett enda mål med första perioden: att överleva.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Inser nu när jag skriver det att jag mycket väl kan komma att få äta upp det där 🤦🏻♂️
Skämt å sidor; vi ska också komma ihåg att 95% av alla lag Timrå möter i år har ett enda mål med första perioden: att överleva.