1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2134078

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Lindelöf lär bli kvar. Tror inte han blir särskilt dyr. Han sitter ju inte i världens bästa förhandlingsläge direkt, han vill väl ha ett jobb precis som alla andra. Dock har hans värde stigit efter dessa matcher med TIK med tanke på att han ändå producerat rätt bra.

Men tror absolut att vi kommer se en back till, tror inte att dom hade dragit igång en omgång till av ”backa nubben” bara för att kunna signa Lindelöf.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Timråhej: Nej det går ju inte blunda för att Lindelöf producerat på dessa matcher han spelat heller. Som Freddan säger så finns det ju brister i positionsspelet men som han är inne på så har säsongen varit ryckig för Lindelöf och de bitarna kommer säkerligen falla på plats vad det lider. 👍

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...