Jari Von Jäger: Hoppas att du har rätt, till TIK:s nackdel måste jag säga att vi har ingen erfarenhet av dessa slutspelsmatcher så de kan vara nervigt i vinna/försvinna mtacher, men jag hoppas att du har rätt så vi får ett SM GULD
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Hoppas att du har rätt, till TIK:s nackdel måste jag säga att vi har ingen erfarenhet av dessa slutspelsmatcher så de kan vara nervigt i vinna/försvinna mtacher, men jag hoppas att du har rätt så vi får ett SM GULD