Madeleine: Jag kan bara hålla med dig gullet imorgonkväll blir det garanterat vistför Timrå........Micke Lind och Kapanan och en övertänd Sjögren och kanske våran lagkapen Mackan Åkerblom tillbaka........Timrå ärfulltaligt och livsfarliga igen......igår var det bara träningsmatch mot Linköping imorgon blodigt allvar igen......Seriefinal......VFHC-TIK 2-4....trust me.... Segerfesten blir i Bergeforsen imorgonkväll.......kanske drar jag ut på turne????Bergeforsen,Fagervik,Wifsta,Söråker,Timrå och Sundsvall.....Vi får se!!!!! SNart kommer jag ÄNTLIGEN hem till störtsköna Norrland!!!
Älska Timrå IK ALLTID!!!! Imorgonkväll 88 härliga pinnar.....
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Segerfesten blir i Bergeforsen imorgonkväll.......kanske drar jag ut på turne????Bergeforsen,Fagervik,Wifsta,Söråker,Timrå och Sundsvall.....Vi får se!!!!!
SNart kommer jag ÄNTLIGEN hem till störtsköna Norrland!!!
Älska Timrå IK ALLTID!!!!
Imorgonkväll 88 härliga pinnar.....