mike66: Ja....när man ser att man ligger så högt uppe som på 2:a plats på din ångestlista då är det lätt att falla tillbaka igen...i djup ångest.....jag lövar o svär me hanna på bibeln att ja ska tröst dej om vi loosar i möra mot indianerna..... Indianerna-blekansiktet 2-4......trusta me miiike... SKÅL TAMJEFAN snart går tåget norrut.... Leve SJ!!!!!!!!!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Indianerna-blekansiktet 2-4......trusta me miiike...
SKÅL TAMJEFAN snart går tåget norrut....
Leve SJ!!!!!!!!!