120:- har jag hört att de ska kosta på ståplats för vuxen. Vet inte vad ungdom får betala kanske 50:- eller 60:-
Och Heart: Avgiften på förköp är inte så farlig, tror den är på 10-15kr. Men det är klart att det inte blir nån skola i slutspelet. Man måste ju prioritera. Men första matcherna är de väl sportlov? Bäst att komma ner i tid oavsett om man har biljett eller inte. 4-5 timmar innan hallen öppnar borde räcka. Hoppas på bra väder också då.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Och Heart: Avgiften på förköp är inte så farlig, tror den är på 10-15kr. Men det är klart att det inte blir nån skola i slutspelet. Man måste ju prioritera. Men första matcherna är de väl sportlov? Bäst att komma ner i tid oavsett om man har biljett eller inte. 4-5 timmar innan hallen öppnar borde räcka. Hoppas på bra väder också då.